Sommar i Örebro

Tänker du besöka Örebro på sommar? Då måste du håll din kameran alltid i din hand, du vet alldrigt när du kommer att behöva det. Se också till att batteriet är laddat och minneskortet har gott om utrymme.
Här är några bilder som jag ha tagit runt slotten. 
Örebro slott
Så klart man kan inte låta bli när man ser så goda jordgubben. Det se så naturligt goda.
Gina tricot är min favorit klädbutik för det finns så många olika sommar kläder.
Innan jag gick hem så åkte jag till Marieberg och åt thai mat. Jag tycker inte så mycket om kött därför du kan ser bara grönsaken i min tallerik.

Kommentarer
Postat av: Nathalia

Hej. Jag älskar din blogg. men, kan blogga oftare, snilla? :D <3 <3 <3

2012-05-19 @ 14:20:23
Postat av: lisa

hej! fin blogg! du är fin!

2012-05-19 @ 14:21:45
Postat av: Andrea

jag gillar din blogg :)

2012-05-21 @ 12:36:03
Postat av: shur shur

Tack förlåt för jag va så upptagen men nu är jag tillbak och ska blogga oftare

2013-02-25 @ 19:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0