Vi kan alldrigt få tillbaka den som händer igår.

När du hitta en klänning som det här, håll fast vid den och aldrigt, aldrigt låta den går. För du vet alldrigt om du inte köpa den nu som imorgon finns den inte längre. Jag bli WOW när jag se den här klänning första ögonblick och kan inte hålla min ögon borta från den. Men jag kan inte köpa den för jag hade inte med min plånbok. Tack vara min syster hon sa till mig så här, jag ska köpa den till dig för jag har alldrigt köpa nåt klänning till dig. Japp, det va så snäll av henne.
Den se så dramatisk ut. Jag har allid velat ta bilder med en så här klänning men jag ha svårt all välja vilken skor som passa best med den.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Den passa mig perfekt och jag matchade den med ungdomlig kavaj som jag har köpt från Newyork butik. Jag behövde lite skydd mot kylan. Det kan var lite varm ute och frysa inne. Dennna kavaj som verkligen praktiskt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0